Збалансований порядок дня для фрілансера

 

порядок дня для фрілансера
Нарешті я забронював собі путівку на відпочинок, я вже в Лансароті і тут весь тиждень. Багато речей у житті можна краще побачити, зробивши крок назад.

Я зрозумів, що я став позаштатним рабом у цьому світі. Наша проблема в тому, що ми як художники любимо свою роботу і віддаємо їй левову частку свого часу, витрачаємо кожну хвилину вільного часу на роботу. Будь то насправді малювання чи живопис чи маркетинг у мережі інтернету – ми ніколи не віддаляємось від комп'ютера.

Тим не менш, це не повинно бути так, адже ми вибрали роботу фрілансера у своїй кар'єрі. Я хотів бути сам собі босом, брати участь у різних проектах, але й свобода фрілансера була головною для мене. Свобода для створення та планування свого часу, своєї роботи, свого життя – ось що було головним для мене у моїй вибраній роботі. Але за останній рік просто втратив свою свободу.

Тепер я вирішив повернути собі волю! Я створив новий порядок дня, який врахував у собі всі аспекти мого життя, він дозволяє мені і займатися роботою і вільно проводити свій особистий час.

Щоденний графік

7:00 – підйом

7:30 – Ранкова пробіжка

8:15 – Прийняття душу, сніданок

9:00 – Початок роботи

12:00 – Перерва на обід

13:00 – Продовження роботи

15:00 – Заняття особистими справами

18:00 – Закінчення робочого дня

У цьому графіці є кілька важливих моментів. По-перше – раннє піднесення. Це для мене було дуже важко останніми роками, але тепер я зробив це обов'язковим порядком і знайшов щось у цьому корисне для себе! Раніше я думав: "Я побуду ще годинку в ліжку, а потім додам годину для роботи" - так було доти, поки я не став прокидатися о першій ночі і сидіти за комп'ютером до ранку.

По-друге, тренування. Проводити 12 годин за столом – погано для організму. Тепер пробіжка дає мені користь і допомагає набратися сил для роботи.

По-третє, я виділив час для своєї особистої справи – це важливо для самоствердження та самовдосконалення. Це дуже важливо для того, щоб відійти на короткий проміжок часу, зайнявшись своїми справами. Це допомагає відновити нервову систему організму.

І нарешті – закінчення робочого дня дозволяє повністю піти у свій світ і зробити дуже багато корисних і приємних речей для себе. Так що розмежування робочого дня слідування за розпорядком - це відмінний спосіб вберегти себе і свій час, не зашкодимо роботі та своєму бізнесу.

Може це стане комусь із вас корисним, сподіватимусь на це.