Незвичайні методи пошуку роботи

 

Незвичайні методи пошуку роботи
Не завжди стандартне акуратне резюме приносить довгоочікувані плоди – іноді пристрій на роботу залежить від вашої оригінальності та винахідливості. Щоб привернути увагу, претенденти часто використовують нововведення, від резюме, надісланого в коробці з-під піци до своїх фотографій в оголеному вигляді.

Задуми спрацьовують лише тоді, коли вони демонструють ваші сильні сторони та вписуються у культуру потенційного роботодавця. Екстремальні заходи повинні стосуватися роботи, яку ви хочете отримати.

Ось кілька дивних методів пошуку роботи, які виявилися успішними.

Людина-бутерброд

Колишній співробітник інвестиційного банку Джошуа Перскі після 11 місяців безуспішних пошуків роботи зважився на крайні заходи. Він попрацював над дизайном свого кращого костюма – вдягнув на себе «сендвіч» з написом «Дослідний випускник MIT шукає роботу» і почав роздавати резюме та візитки топ-менеджерам на Парк-Авеню.

Спрацювало. Перськи найняла нью-йоркська бухгалтерська фірма Weimar LLP.

Булочник.

Кевін Вінн пробудив інтерес до своєї кандидатури, проїхавши 350 миль, щоб купити та привезти улюблені булочки для потенційної начальниці.

33-річний Кевін сподівався стати помічником директора відділу зв'язків із громадськістю Ворчестерського політехнічного інституту в Массачусетсі. Він вирішив, що допомогти можуть популярні ласощі, але найближчий магазин знаходився в Нью-Йорку. О 2-й годині ночі він вирушив туди, щоб купити свіжі булочки.

О 9:30 він вручив своєму потенційному начальнику Патрісії Семсон коробку з булочками, своє резюме та автобіографію. "Знайти деякі речі важко - наприклад, булочки Krispy Kreme в Новій Англії або фахівця зі зв'язків з громадськістю, який має досвід інженера та знання технологій, - йшлося в біографії. - Тепер у вас є і те, й інше".

Любителька булочок Семсон була шокована. Вона зупинила вибір на Вінні, оскільки його творчий прояв "демонстрував спосіб думок, який я шукала".

Ярмарок вакансій.

Менеджер з продажу Джеффрі У. Річмонд брав участь у організації ярмарку вакансій, і це допомогло йому завершити пошук роботи, який тривав 17 місяців.

Ярмарок давав 35 компаніям можливість познайомитися зі 150 професіоналами та менеджерами, які шукають роботу. Роботодавці отримали диски з резюме та біографіями претендентів. Річмонд спілкувався із кількома місцевими компаніями, які зацікавилися його кандидатурою. Однією із них була відома хімічна компанія Ondeo Nalco, підрозділ французької фірми Suez. Його колишній колега, який працював там, організував зустріч із Дейвом Тіммом, директором відділу обслуговування споживачів. Роль, яку Річмонд зіграв в організації ярмарку, продемонструвала "здатність до лідерства та ініціативність", які "дуже важко виявити в людині, яка сидить по той бік столу", сказав Тімм, який незабаром взяв Річмонда на роботу.

Невдоволений клієнт.

Дуг Лонг, агент з продажу з південної Каліфорнії, перетворив своє невдоволення з приводу поганого обслуговування на перевагу під час пошуку роботи. Наприкінці минулого року він пригнав свою скрипучу BMW в автосалон, де співробітник заявив, що не може з'ясувати причину дивних звуків, бо йде дощ. Лонг вийшов із себе. За порадою дружини він підготував виставу, в якій описував, як салон може покращити обслуговування. 55-річний Лонг вручив своє пристрасне послання віце-президенту Джеррі Джонсону.

Пропонуючи використовувати метод переміщення працівників, Лонг вручив Джонсону і своє резюме. Тому була потрібна людина для координації запланованої участі в кампанії BMW з покращення якості. Досвід та енергія Лонга справили враження, і Джонсон вважав його ідеальну кандидатуру.

Крейсерські перегони.

Джон Бірн виплив за рахунок своїх амбіцій. У лютому студент Університету Кларксона створив сайт, на якому пообіцяв 4-денний круїз або 500 доларів будь-кому, хто підкаже йому вдалий хід в отриманні в штаті Нью-Йорк роботи, не вказаної у банку вакансій. Йому була потрібна робота в галузі маркетингу або PR після закінчення університету.

Кількість учасників була величезною: він отримав 6 тис. електронних повідомлень, близько 200 ідей, два запрошення на інтерв'ю та пропозицію з фінансової служби Albany. Але його не влаштував довгий робочий день.

22-річний Бірн ухопився за пропозицію, виявлену на сайті Університету Св. Лоренса. Прагнучи отримати місце консультанта приймальної комісії, він згадав про свій конкурс як свідчення "мого творчого підходу до продажу та маркетингу". У липні він розпочав роботу.

Сплачена співбесіда

Хав'єра Пуджала не просто роздавав резюме, а запрошував потенційних роботодавців на спеціально створений сайт, де пропонував сплатити час роботодавця, витрачений на співбесіду з ним (від $200 HR до $800 – генеральному директору за 20 хвилин співбесіди). Сьогодні цей «екстремал» має на розгляді чотири пропозиції, плюс борг за одну співбесіду.

Але і ці способи можна назвати звичайними в порівнянні з розтяжкою на офісній будівлі з переліком комп'ютера.