Про що нас просять гроші

 

Про що нас просять гроші

Я сіла писати статтю для блогу. Написала початок і раптом зрозуміла, що з іншої кімнати мене звуть гроші! Вони намагаються мені щось сказати. Я принесла їх до себе, поклала біля комп'ютера та приготувалася записати все, що вони мені скажуть. Тут тільки те, що говорили мені зараз самі гроші. (Я маю досвід прийому інформації).

«Я – енергія грошей! І мені все одно, як ви мене називаєте: рублі, євро, крони, долари…

Сьогодні мені дали змогу сказати. І я скажу все, що в мене на душі наболіло.

Одні мене люблять, інші бояться, треті ненавидять... А я ж просто енергія! Сильна, потужна – але енергія! Хтось мене лає за те, що я не приходжу до нього…

Я рада прийти до кожного з вас! Я вас кохаю! Я люблю перебувати у постійному русі! Я люблю приносити вам радість та задоволення! Я люблю допомагати вам у ваших творчих починаннях! Я люблю, коли ви дбаєте про моє зростання! Я люблю, коли ви забезпечуєте мені вільний рух! Я люблю, коли ви знаєте, що хочете! Я жива та рухлива енергія!

Що б вам завжди було достатньо грошей, я прошу вас дотримуватися зовсім простих моїх правил.

1. Я люблю вас, любіть і ви мене!2. Я не люблю, коли люди живуть минулим! Мені все одно це перемоги чи поразки! Коли ви живете минулим, я просто не знаю, куди до вас приходити! У вас у вашому минулому була інша енергетична адреса, та й у минулому вам просто не потрібні вже гроші. Я прошу вас – живіть сьогодні та зараз! Попередні перемоги можете використовувати як паливо для майбутніх перемог, минулі поразки – як ваші уроки. І вперед! Тоді я з вами!

3. Я не люблю коли ви живете у майбутньому! Там у вас будуть інші суми та інші цілі! Використовуйте мене тепер! Не треба витягувати з майбутнього свій потенціал! Я залишаюся не затребувана сьогодні! А якщо я не потрібна вам сьогодні, то я не прийду до вас і в майбутньому!

4. Я люблю, коли люди насолоджуються життям, отримують від неї задоволення. Якщо ви любите подорожувати - подорожуйте, якщо ви любите збирати марки - збирайте та отримуйте від цього задоволення! Займайтеся лише тим, що ви справді любите! Я там і з тими, хто займається своєю улюбленою справою! Я там, у кількості, яка перевищує необхідне! Я люблю веселих людей! Я не можу бути з тими, хто на роботу ходить як на каторгу, робить те, що терпіти не може… Для мене це подібно до смерті!

5. Я люблю людей, які сміливо беруть на себе відповідальність! Вони самі відповідають за своє життя! Я біжу від тих, хто звинувачує у всьому оточуючих, батьків, країну, карму…

Мені подобаються сміливі та рішучі люди!

6. Я завжди приходжу, якщо у вас є цілі! Я тоді знаю, скільки мені треба дати енергії на втілення цих цілей у реальність! Я люблю великі цілі. Мені нудно і не цікаво приходити просто на виплату боргів, на погашення кредитів. Ставте за мету більше - і борги і кредити погасяться самі. На шляху до вашої мети, я намагаюся усунути перешкоди, які мені заважають приходити до вас часто і легко!

7. Сумніви та страхи… Це просто китайська стіна для мене… може вистачить уже боятися? Або бійтеся всього й надалі, але тоді мене не звинувачуйте ні в чому! Ви самі не пускаєте гроші у своє життя!

8. Влаштуйте мені в себе вдома затишний куточок! Я люблю перебувати у комфорті! Я приходжу туди, де добре. Мені подобається, коли в цьому куточку є те, що вам позначають гроші. Те, що ви вважаєте, може залучати мене до вас у будинок. У кожного це може бути щось своє… якщо спочатку вам складно придумати самим щось, то зверніться до фен-шу! Для мене важливо не те, що це означає в класичних науках, а то скільки душі і своєї енергії ви вклали в це!

9. Я люблю, коли мене розглядають! Коли знають, як виглядають різні мої обличчі (тобто купюри та монети різних країн чи хоча б своєї країни). Просто уважно подивіться та запам'ятайте. Це важливо! Ви ж знаєте, якого кольору очі у вашої коханої людини!

10. Я люблю, коли ви цікавитеся мною, читаєте, що інші про мене пишуть. Але ще більше я люблю, коли ви це обмірковуєте прочитане, пропускаєте через себе. Я люблю думаючих і дійових людей! Думайте та дійте! Дія без думки - безглузда і думка без дії теж безглузда! Думайте та дійте!

Я завжди рада бути з вами, прийміть мене, полюбіть мене. Коли ви когось любите - ви намагаєтеся поводитися так, як приємно коханому. Дарувати коханому те, що він кохає… Я також це люблю! Я сьогодні постаралася допомогти вам зрозуміти, що люблю. Справа за вами! Я вас кохаю!"

Ось що вийшло із цього. Від себе особисто я ще б дещо дописала, але це вже буде моє, а не монолог грошей