Весільний бізнес – усі етапи

Весільний бізнес
Весільний бізнес
Як і будь-яка інша справа, відкривати весільний бізнес можна, знаючи всі етапи та особливості цього заходу.

Сотні тисяч пар щороку поєднують свої долі. І щороку сотні тисяч людей постають перед питанням організації весіль. Адже весілля має свою моду, від якої нікому не хочеться відставати – у декорі, костюмах, кольоровій гамі. Доводиться враховувати безліч нюансів, шукати ресторан для весілля, домовлятися з артистами та ведучими.
І немає зовсім нічого дивного в тому, що багато пар, тверезо оцінивши свої сили, звертаються у весільні агенції за допомогою. Популярність таких організацій зростає з кожним роком і, відповідно, весільний бізнес є одним із найперспективніших напрямків для підприємців-початківців.

Набір послуг

Весільне агентство може запропонувати своїм клієнтам весь спектр весільних послуг, від прокату вбрання до проведення виїзної реєстрації, а може обмежитися лише деякими напрямками. Рекомендується об'єктивно оцінити свою матеріальну базу, провести аналіз ринку та вивчити діяльність аналогічних організацій, щоб врахувати все найкраще та уникнути повторення помилок.

Весільний бізнес може включати всі або деякі з наведених нижче послуг:

 • продаж/прокат весільного вбрання;
 • продаж/прокат прикрас та аксесуарів;
 • вибір та декор приміщень;
 • послуги провідних, артистів, розробка сценаріїв;
 • послуги фотографа, відеографа;
 • послуги перукаря/візажиста;
 оренда машин.

Особлива категорія – продаж аксесуарів, які молодята залишать собі на згадку: келихи, свічки, елементи для пісочної церемонії та інше.

Компанія може самостійно займатися цим або виконувати функції посередника. Можна також вибрати комбінований варіант. Наявність та кількість персоналу залежатиме від бажаного напряму діяльності.

Проект та бізнес-план

Далі слід скласти бізнес-план та проект, що визначають коло послуг, які пропонуватиме майбутнє агентство, та обсяги вкладень, які для цього будуть потрібні.

План можна скласти самостійно. Але якщо досвіду в цій справі немає, то краще звернутися до професіоналів, які зможуть запропонувати вже розроблені схеми подальшого розвитку агентства. Упорядкування бізнес-плану як допоможе орієнтуватися у ситуації, а й полегшить отримання кредиту за необхідності.

Визначення організаційно-правової форми

Будь-який бізнес вимагає реєстрації. Для власника весільного агентства підійде реєстрація ІП (тобто індивідуального підприємництва) або ТОВ (тобто товариства з обмеженою відповідальністю). Перший варіант значно спростить ведення звітної документації та знизить розмір оподаткування.

Вибір приміщення

Для салону дуже важливий правильний вибір приміщення. Орендувати його слід у досить жвавому районі. Площа залежить від обраного напряму діяльності.

Якщо передбачається весь комплекс весільних послуг, приміщення має бути не менше ніж 100 кв.м. Тільки в цьому випадку клієнт почуватиметься комфортно. Природно, що у приміщенні під кожен сервіс має бути відведена своя зона.

Дуже важливим моментом є визначення стилю закладу. Дизайн повинен повністю відповідати особливостям діяльності.

Відкривати салон краще перед початком сезону, який потрапляє на початок весни та охоплює літо та осінь. Рекламну кампанію можна розпочинати ще до відкриття агентства, щоб потенційні клієнти встигли сприйняти та усвідомити інформацію.

За умови правильної оцінки ситуації на ринку та власних можливостей, правильно проведених рекламних заходів великі вкладення у весільний бізнес окупляться за період від 2 до 5 років.